Asistent/ka obchodního ředitele

NOPEK, a.s. Pardubický kraj, Ústí nad Orlicí
Plný úvazek

35000 Kč

Detail pracovní pozice

POPIS ČINNOSTI:
Podpora a organizace obchodního týmu, komunikace s našimi zákazníky a partnery. Správa a evidence obchodních dokumentů. Správa a nastavení číselníku odběratelů a ceníků. Vyhodnocení finančních bonusů pro odběratele. Nastavení EDI komunikace. Tvorba prezentací a reportů.
Různorodé administrativní úkoly.
OČEKÁVÁME:
SŠ/VŠ vzdělání. Předchozí zkušenosti s administrativní pozicí, zkušenosti v obchodní či výrobní společnosti velkou výhodou. Dobrá znalost práce na PC (MS Office, interní systém ComSTAR - budete zaškoleni). Znalost anglického jazyka (B1 úroveň - zejména pro e-mailovou komunikaci). Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost si určit priority. Aktivní přístup k zadaným úkolům a schopnost vyřešit nastalé situace. Komunikativnost, příjemné vystupování. Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu. Řidič sk.B.
NABÍZÍME:
stravenkový paušál, životní pojištění, benefitní poukázky, příspěvek dětem na letní tábory a lyžařské výcviky.
KONTAKT: telefonicky 8 - 14 hodin nebo e-mailem
Piskač Vladimír, tel.: 722 657 687, e-mail: personalni@nopek.cz

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: NOPEK, a.s.
  • Termin: 1.4.2024
  • Místo: Pardubický kraj, Ústí nad Orlicí
  • Plat: od 35000 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 21.5.2024

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.