OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA

Broker Consulting, a.s. Královéhradecký kraj, Hradec Králové
Plný úvazek

35000 — 45000 Kč

Detail pracovní pozice

Nabízím pracovní pozici s časovou flexibilitou a možností seberealizace. Pracovní náplň obchodní asistentky zahrnuje komunikaci s klienty a zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu a dalších komunikačních kanálů, zajišťování administrativní podpory včetně vedení kalendáře schůzek a zajišťování potřebných materiálů pro prezentace, sledování a aktualizace databází zákazníků a kontaktů, podpora marketingových aktivit včetně přípravy marketingových materiálů, vytváření a aktualizace interních a externích reportů a prezentací, řešení běžných problémů a dotazů klientů a práce s obchodními systémy a aplikacemi.

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: VŠ Bakalářské

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: Broker Consulting, a.s.
  • Termin: 1.4.2024
  • Místo: Královéhradecký kraj, Hradec Králové
  • Plat: od 35000 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 12.4.2024

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.