Administrativní pracovník/pracovnice

Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK Pardubický kraj, Pardubice
Plný úvazek

24000 — 30000 Kč

Detail pracovní pozice

Nástup dle dohody.
Hlavní pracovní náplní je komunikace s anglicky mluvícími klienty, vyřizování objednávek a domlouvání dopravy.
Náplň práce spočívá ve vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané), odesílání zásilek po celém světě pomocí spedičních firem UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy, závazné objednávání a příprava podkladů pro celní odbavení). Dále vítání a ohlašování návštěv a další administrativní činnost spojená s prací na počítači. Výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence, logistiky, zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování.
Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu.
Zaměstnanecké výhody: Práce na jednosměnný provoz, finanční zvýhodnění nekuřáků, prémie za aktivitu.
Místo vhodné pro absolventy a OZP.
První kontakt emailem nebo telefonicky v době 07:30 - 16.00.

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: ÚSV s maturitou

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK
  • Termin: 11.3.2024
  • Místo: Pardubický kraj, Pardubice
  • Plat: od 24000 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 28.4.2024

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.