Detail pracovní pozice
tvorba systému kvality služeb sociální péče, koordinace zajišťování požadované úrovně kvality, nastavení standardů kvality sociálních služeb, kontrola systému kvality, samostatný výkon náročných specializovaných agend v rámci „Transformace“, koncepční činnosti v souvislosti s vývojem sociálních služeb, VŠ vzdělání dle zákona 108/2006 Sb., zkušenosti ze sociální oblasti výhodou, dobré organizační a komunikační dovednosti, dobrá znalost PC, ŘP "B", bezúhonnost, orientace a znalost legislativy vztahující se k sociálním službám výhodou, přihlášku (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo telefonu, datum a podpis), profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání do 18.3.2024 do 12.00 hod. na e-mail (uchazeči, kteří budou splňovat požadované náležitosti, budou pozváni k výběrovému řízení, které se uskuteční na ředitelství Sociálních služeb Uh. Hradiště, p. o., Štěpnická 1139, Uh. Hradiště)
Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům
Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.