Administrativní pracovník - asistentka / asistent obchodu

2P SERVIS s.r.o. Plzeňský kraj, Klatovy
Zkrácený úvazek

21300 Kč

Detail pracovní pozice

Zaměstnavatel uznán na chráněném trhu práce - pozice je určená pro osoby se zdravotním postižením 1., 2. i 3. stupně.

Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- mzdový růst, motivační ohodnocení, pravidelné měsíční a roční odměny
- zaměstnanecké slevy, příspěvek na penzijní připojištění
- flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, firemní akce, právní poradenství
Mzda 21 300 Kč/8 hodin - plný úvazek

Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému
- pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci
- ochotu učit se novým věcem a pracovním postupům
- schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly
- praxe na podobné pozici vítána

Vaše práce bude:
- administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek
- zadávání objednávek do výroby
- práce s informačním systémem
- komunikace s různými odděleními napříč firmou
- komunikace se zákazníky
- vyřizování reklamací

Jsme certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas.

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: 2P SERVIS s.r.o.
  • Termin: 12.2.2024
  • Místo: Plzeňský kraj, Klatovy
  • Plat: od 21300 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 30.6.2024

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.