ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

O2 Czech Republic a.s. Liberecký kraj, Liberec
Plný úvazek

25000 — 35000 Kč

Detail pracovní pozice

Náplň práce: každodenní telefonická komunikace se zákazníky, plánování schůzek obchodníkům, administrativní podpora obchodního týmu, zpracování požadavků zákazníků, systémová podpora.
Požadavky: práce na PC, dobrou znalost MS Office (hlavně Excel), pečlivost, spolehlivost, systematičnost, samostatnost, zodpovědnost, schopnost učit se novým věcem a umění naslouchat.
Nabízíme: práce na HPP v kanceláři v centru Liberce, firemní benefity.
Nástup ihned.
Své životopisy zasílejte na lenka.vackova@o2.cz

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: O2 Czech Republic a.s.
  • Termin: 18.1.2024
  • Místo: Liberecký kraj, Liberec
  • Plat: od 25000 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 18.5.2024

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.