Detail pracovní pozice
Charakteristika vykonávané činnosti
- zajišťování komplexního výkonu agendy dle zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon)
- zajišťování výkonu státní správy jako speciálního stavebního úřadu dle § 15 zákona
č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
- zajišťování výkonu státní správy na úseku vodovodů a kanalizací dle § 27 zákona
č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích)
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Platové zařazení a platové podmínky
10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč - 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách
a správě, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka,
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání,
- všeobecný přehled o zákonech ve vztahu k náplni činnosti,
- odpovědnost, samostatnost a spolehlivost,
- schopnost komunikovat s lidmi se specifickými potřebami,
- dobré organizační schopnosti,
- psychická odolnost,
- velmi dobrá znalost práce s MS Office,
- ochota neustálého vzdělávání a práce na svém rozvoji,
- řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
Lhůta pro podání přihlášky do 17. 2. 2023 - 10:00 h
Způsob podání přihlášky
Obálku označenou "Výběrové řízení na funkci "referentka/referent vodoprávního úřadu
- NEOTVÍRAT" uchazeč zašle na adresu Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo osobně předá na podatelnu městského úřadu.
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.
Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům
Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.