Detail pracovní pozice
Náplní práce zaměstnance je zejména: plnění funkce správce rozpočtu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění vyhl. 416/2004 Sb. v platném znění; plnění funkce projektového manažera, koordinace a zajištění administrace a realizace projektů financovaných ze státního rozpočtu, evropských fondů a ostatních zdrojů; kontrola hospodaření podle rozpočtu a návrh opatření v případě realizace rozpočtových změn, zpracování rozborů hospodaření a vyhodnocování kvalitativních ukazatelů hospodaření; zpracování souhrnných informací o organizaci a podkladů pro Výroční zprávu; příprava podkladů a zpracování rozpočtu nákladů a výnosů a střednědobého rozpočtového výhledu organizace; evidence čerpání a financování investic v souladu s plánem reprodukce majetku vč. zajištění zdrojů financování; metodické řízení v oblasti pořizování dat a statistiky včetně pravidelných statistických zjišťování a hlášení; správa a vyhodnocování systému předběžné řídící kontroly; realizace vnitřních kontrol v rámci ekonomického útvaru včetně vyhodnocení a návrhu nápravných opatření, nastavení kontrolních mechanismů; příprava podkladů pro kontroly a spolupráce při jednání se zástupci kontrolních úřadů; zajištění denních přehledů o zůstatcích na bankovních účtech vč. optimalizace zůstatků; zpracování kompletní agendy silniční daně- kontrola podkladů, zpracování podkladů pro daňové přiznání; kontrola a evidence cestovních náhrad při cestách mimo pravidelné pracoviště; spolupráce na měsíční a roční uzávěrce účetnictví vč. průběžných kontrol; spolupráce na aktualizaci a tvorbě vnitřních předpisů v gesci ekonomického útvaru; spolupráce na metodických postupech v oblasti účetnictví; spolupráce na inventarizaci vč. zpracování výstupů.
Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče: minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (ekonomického směru); znalost legislativy související s náplní práce (zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a související předpisy, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a související předpisy, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vyhl. 410/2009 Sb., a související předpisy); orientace v dalších obecně závazných předpisech,; praxe v ekonomické oblasti- účetnictví, controlling; schopnost práce na PC- MS Office (Word, Excel- pokročilá znalost, Outlook); samostatnost, rozhodnost, spolehlivost, bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
Výhodou je: praxe ve veřejné správě; znalost SW VEMA
Nabízíme: plat dle platných právních předpisů- 11. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění); osobní příplatek- po zapracování; 5 týdnů dovolené, dotované stravenky, příspěvek na penzijní spoření nebo na životní pojištění, poukázky na volnočasové aktivity; podporu v odborném vzdělávání a profesním rozvoji; služební mobilní telefon.
Místo výkonu práce: České Budějovice, Jihočeský kraj.
Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení, zašlete do 31.12.2022 přihlášku obsahující:
- doprovodný (motivační) dopis a strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe,
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání a absolvovaných kurzech,
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely výběrového řízení, viz.text: "Souhlasím, aby Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje zpracovávala mé osobní údaje pro účely získání zaměstnání v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně osobních údajů, a to až do odvolání písemnou formou."
na adresu: Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje
personální oddělení
Ing. Marcela Kubešová
B. Němcové 1931/6
370 01 České Budějovice
nebo na e-mail: kariera@zzsjck.cz, kontaktní telefon: 387 762 321, 387 762 312.
Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům
Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.