rada/odborný rada - finanční manažer v projektu "Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)"v Oddělení projektů služeb zaměstnanosti Odboru evropských fondů a mezinárodní spolupráce generálního ředitelství Úřadu práce ČR, ID 11000018

Úřad práce České republiky Hlavní město Praha, Hlavní město Praha
Plný úvazek

27650 — 40740 Kč

Detail pracovní pozice

Kontakt:katrin.cizkova@uradprace.cz, adela.vystrkova@uradprace.cz
Upřesňující informace:
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 31. prosince 2023 po dobu realizace projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) s reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.

Služební místo ve 12. platové třídě; v oborech služby "Zaměstnanost" a "Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy".

Žadatel musí splňovat předpoklady stanovené zákonem o státní službě dle § 25 odst. 1) písm. a) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, b) dosáhnout věku 18 let, c) být plně svéprávný, d) být bezúhonný, e) dosáhnout vzdělání stanovení tímto zákonem, f) mít potřebnou zdravotní způsobilost.

Zajišťujete podklady pro tvorbu státního rozpočtu. Zabezpečujete úhradu a provádíte likvidaci účetních dokladů hrazených z rozpočtu projektu. (faktury, platební poukazy apod.) Zodpovídáte za plánování a koordinaci čerpání finančních prostředků projektu v souladu s harmonogramem projektu. Vedete operativní evidenci projektu. Zodpovídáte za uznatelnost výdajů z rozpočtu projektu. Vedete evidenci vratek a nesrovnalostí v projektu. Účastníte se jednání užšího realizačního týmu a pravidelně informujete členy o stavu čerpání rozpočtu projektu. Podílíte se na přípravě veřejných zakázek financovaných z projektu. Zodpovídáte za včasné a správné předkládání Zpráv o realizaci/Žádostí o platby a dalších dokumentů včetně jejich doplnění nebo náprav jejich nedostatků. Identifikujete a vyhodnocujete finanční rizika projektu a navrhuje preventivní a nápravná opatření. Zajišťujete podklady pro potřeby kontrolních orgánů a poskytujete jim veškerou součinnost. Zodpovídáte za dodržování pravidel poskytovatele podpory při realizaci projektu. Zodpovídáte za archivaci relevantních dokladů projektu. Vykonáváte kontrolní činnost na pracovištích Úřadu práce ČR.

https://www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-financni-manazer-v-projektu-povez-ii-v-oddeleni-projektu-sluzeb-zamestnanosti-odboru-evropskych-fondu-a-mezinarodni-spoluprace-gen-3

Pokud je to možné, vždy odkázat na stránky Kariéra na ÚP ČR (uradprace.cz), kde je k dispozici Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na dané služební místo.


Zaměst.výhody:
5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: VŠ Bakalářské

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: Úřad práce České republiky
  • Termin: 15.1.2022
  • Místo: Hlavní město Praha, Hlavní město Praha
  • Plat: od 27650 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 12.12.2022

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.