Detail pracovní pozice
Náplň práce: Zajišťování agendy dle zákona o poskytování dávek osobám se zdravotním postižením a zákona o sociálních službách. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pro osoby se zdravotním postižením, kontrola výplaty dávek. Vedení správního řízení ve věci dávek pro osoby se zdravotním postižením.Další činnosti spojené s agendou nepojistných sociálních dávek.
Požadujeme: vzdělání střední s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání, velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emoční odolnost, samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost,svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Výhodou - praxe v oblasti státní správy, řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba - plný úvazek, předpokládaný nástup srpen 2022, pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD a RD) Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do18.7.2022 na e-mailovou adresu: iveta.simanova@uradprace.cz
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Požadavky na uchazeče
-
Vzdělání:
ÚSV s maturitou
Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům
Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.