Detail pracovní pozice
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz
Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně
v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální
a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava.
Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení".
Termín ukončení příjmu přihlášek: 25.01.2022.
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
- přesné označení výběrového řízení
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu
- kontaktní telefonní číslo, kontaktní e-mail,
- datum a podpis uchazeče
Požadované doklady:
- profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech s ohledem na výše uvedené požadavky stanovené Statutárním městem Opava
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo ověřená kopie; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě diplomu VŠ i dodatek k diplomu; příp. vysvědčení o státní zkoušce - u diplomů vydaných do konce roku 2005)
Pokud uchazeč podá přihlášku prostřednictvím datové schránky, bude nutné u výpisu z evidence RT a dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zajistit pravost dokumentu jeho konverzí s ověřením shody obsahu a připojením ověřovací doložky nebo tyto doručit vyhlašovateli v listinné podobě.
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- orientace v ekonomické problematice organizací, u kterých hlavním předmětem činnosti není podnikání, zejména spolky, církve a náboženské společnosti - výhodou
- orientace v účetnictví jednotek, které jsou územními samosprávnými celky, příspěvkovými organizacemi, státními fondy a organizačními složkami státu - výhodou
- orientace v činnostech spojených s financováním transferů - výhodou
- zkušenosti s financováním prostřednictvím veřejné podpory - výhodou
- znalost zákonů v platném znění, zejména: zákona č. 250/2000 Sb.,
o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vyhlášky č. 410/2009 Sb., vyhlášky č. 416/2004 Sb.
- znalost zákonů v platném znění č. 128/2000 Sb., 218/2000 Sb., vyhláška 323/2002 Sb. o rozpočtové skladbě
- dovednosti v komunikaci na úrovni řídících a kontrolních orgánů společností zřizovaných a zakládaných obcí
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet), orientace v účetních (rozpočtových) software, znalost systému GORDIC výhodou
- organizační schopnosti, profesionální vystupování, schopnost jednat s klientem
- schopnost samostatného jednání a rozhodování, zodpovědnost a preciznost
- řidičský průkaz skupiny B - výhodou
Platové zařazení: platová třída 10, stupeň podle délky uznané praxe (Kč 21260 - 31240) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Bonusy zaměstnavatele: osobní ohodnocení, stravenková karta, benefitní karta, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dnů dovolené za rok, možnost čerpat 3 dny indispozičního volna.
Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům
Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.