Detail pracovní pozice
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru majetkoprávního (pracovní poměr na dobu neurčitou).
Druh práce: úředník/úřednice oddělení nemovitostí odboru majetkoprávního
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb
Termín nástupu: od 1. ledna 2022
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- rámcová znalost zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona číslo 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona číslo 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální zákon), ve znění pozdějších předpisů
- dobrá uživatelská znalost práce s PC.
Výhodou:
- praxe v oblasti jednání s lidmi v rámci správní nebo obchodní činnosti
- praxe v řízení motorových vozidel, držitel/ka řidičského oprávnění skupiny B.
Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání a odborné praxe
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů/kalendářní rok)
- odborné vedení v adaptačním procesu.
Lhůta pro podání přihlášek: : do 20. října 2021 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, paní Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru majetkoprávního Ing. Vlastimila Habětínka, tel. 354 440 187, e-mail: habetinek@cheb.cz
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Výběrové řízení se bude konat dne 21. října 2021 od 8:30 hodin v zasedací místnosti - salonku, v II. nadzemním podlaží budovy na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb (uchazečům pomohou s orientací pracovníci recepce).
Požadavky na uchazeče
-
Vzdělání:
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům
Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.