Referent/ka oddělení spisové a archivační služby

Město Šumperk Olomoucký kraj, Šumperk
Plný úvazek

18300 — 26830 Kč

Detail pracovní pozice

Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk min.18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
- ukončené minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou

Požadavky pro podání přihlášky:
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), v platném znění
- znalost problematiky spisové a archivní služby v oblasti výkonu státní správy a samosprávy (zákon č. 499/2004 Sb.) a provádějící vyhlášky
- znalost agendy Czech POINT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy
- znalost systému datových schránek v oblasti výkonu státní správy a samosprávy (zákon č. 300/2008 Sb.)
- znalost zákona č. 21/2006 Sb. o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů, v platném znění
- osvědčení opravňující provádět vidimaci a legalizaci - výhodou
- komunikační dovednost, samostatnost, flexibilita
- občanská a morální bezúhonnost
- znalost práce na PC a českého jazyka
- dobrý zdravotní stav
- řidičské oprávnění skupiny "B" nutné

Náležitosti přihlášky: (www.sumperk.cz)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
- informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( dále jen "GDPR")

K přihlášce doložte:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání

Hlavní zaměření činnosti:
- provoz podatelny a výpravny úřadu, každodenní doručování a vyvěšování písemností (kurýr - denní pochůzky pěšky ), administrace úřední desky, výkon agendy Czech POINTu, vidimace a legalizace, autorizovaná konverze dokumentů, rozvoz materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města
Vhodné i pro OZP. Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 8. platová třída dle nař. vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nař. vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Nástup od 1.8.2021 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1, Šumperk, k rukám tajemnice Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 14.5.2021. Informace k pozici podá Ing. Marie Dvořáčková, vedoucí kanceláře tajemníka, nám. Míru 1, Šumperk, tel. 583 388 520.

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: ÚSV s maturitou

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: Město Šumperk
  • Termin: 1.8.2021
  • Místo: Olomoucký kraj, Šumperk
  • Plat: od 18300 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 1.7.2021

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.