Asistent - asistentka na pomezí administrativy a obchodu

MARCADOR spol. s r.o. Královéhradecký kraj, Trutnov
Plný úvazek

26000 Kč

Detail pracovní pozice

Náplň práce:
- Office management a administrativní činnost (fakturace, Intrastat, Eko-kom)
-komunikace s dodavateli, dopravci, zákazníky
Požadavky:
- vzdělání obchodního, ekonomického charakteru, praxe výhodou
- dobrá uživatelská znalost MS Office (pokročilá znalost Excelu je plus)
- Aj na dobré (komunikativní) úrovni - slovem i písmem, další jazyky výhodou
- komunikační schopnosti, důslednost, pečlivost
- schopnost pracovat jak v menším týmu tak samostatně
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- prac. doba od 8.00 - 16.00 hodin.
- obědy zdarma
- mzdové ohodnocení odpovídající vykonávané pracovní pozici s možností dalšího platového růstu
- důchodové připojištění
- možnost dalšího vzdělávání
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Více informací o společnosti MARCADOR naleznete na www.marcador.cz
V případě Vašeho zájmu prosím zašlete své CV na mann@marcador.cz


Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: MARCADOR spol. s r.o.
  • Termin: 3.5.2021
  • Místo: Královéhradecký kraj, Trutnov
  • Plat: od 26000 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 1.7.2021

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.