Detail pracovní pozice
Pracoviště: Krajský úřad Olomouckého kraje, Jeremenkova č.p. 1191/40a, Olomouc. Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve.
Charakteristika vykonávané práce: vykonávání funkce hlavní účetní, komplexní vedení účetních knih účetní jednotky, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření, včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih, zpracovávání a odesílání finančních a účetních výkazů a výkazů Pomocného analytického přehledu do Centrálního systému účetních informací státu.
Požadavky:
- dosažené vzdělání VŠ
- obor vzdělání ekonomika, veřejná správa výhodou
- znalosti oboru: podvojné účetnictví a rozpočet územních rozpočtů, zákon o účetnictví, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
- jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
Další požadované dovednosti:
- uživatelská znalost PC (MS Office)
- ŘP sk. B
- samostatnost
- komunikativnost
- smysl pro týmovou práci
- schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na pozici účetní a metodik účetnictví KÚ oddělení účetnictví a výkaznictví na Odboru ekonomickém Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte POUZE na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje Odbor kancelář ředitele Oddělení personální Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 30. 4. 2021 do 12:00 hodin. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo. Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.olkraj.cz - volná pracovní místa na KÚOK - přihláška do výběrového řízení - formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet. O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům
Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.