Office and Sales Team Support

Landis+Gyr s. r. o. Hlavní město Praha, Hlavní město Praha
Plný úvazek

35000 Kč

Detail pracovní pozice

Hledáme motivovaného a všestranně nadaného kolegu/kolegyni, který by podpořil náš obchodní tým v administrativních činnostech včetně marketingu a zároveň zvládl agendu spojenou s office managementem.
Naše očekávání:
• Pracovní zkušenosti na pozici obchodního / výkonného / osobního asistenta nebo podobné roli v kanceláři
• Předchozí zkušenost s aktivitami ve všech oblastech administrativy kanceláře (office management), komunikace v rámci týmu i s kontaktem se zákazníky
• Vynikající schopnost plánování, organizace práce a priorit - včetně efektivního time managementu
• Zaměření na zákazníky a na podporu obchodního oddělení
• Vynikající znalosti MS Office, znalost kancelářských aplikací (např. E-kalendáře a kopírky)
• Vynikající organizační schopnosti, pozornost na detail, zodpovědnost
• Vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti v češtině a angličtině
• Diskrétnost
• Upřednostňuje se primární stupeň (Bc., DiS.)
V této roli budete:
• Přispívat k efektivitě našeho podnikání poskytováním včasné podpory našim obchodním a zákaznickým týmům
• Působit jako kontaktní místo v rámci týmu (mezi manažery, zaměstnanci, zákazníky a dalšími externími partnery souvisejícími s prodejními a marketingovými aktivitami naší společnosti)
Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana).
Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam.
Dokument je platný dnem vydání
• Podporovat přípravu obchodních výběrových řízení, koordinovat kompletaci právní dokumentace a komunikovat s místními úřady a příslušnými zúčastněnými stranami
• Zajišťovat aktivity spojené s office managementem (podpora kolegů v rámci běžných adminitsrativních úkonů, zajišťovat kolegům pracovní cesty, dohlížet na smlouvy s dodavately kancelářského vybavení, organizovat schůzky a občerstvení, administrace pošty, správa vozového parku a parkovacích míst, včetně komunikace s leasingovou firmou, podpora zaměstnanců s reportování docházky, příprava návodů a firemních směnic, organizace překladů, apod.)
• Formátovat interní i externí firemní komunikace (e-maily, prezentace, reporty apod.)
Více informací najedete na naší kariérní stránce: careers.landisgyr.com
Zaměstnanecké výhody4):
- 25 dní dovolené a 3 sick days
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- karta Benefity Cafeteria s měsičním nabíjením bodů
- příspěvek na zdravotní pojištění a penzijní připojištení

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: VŠ magisterské

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: Landis+Gyr s. r. o.
  • Termin: 1.5.2021
  • Místo: Hlavní město Praha, Hlavní město Praha
  • Plat: od 35000 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 15.6.2021

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.