Pracovník/ce obchodní administrativy

Dormer Pramet s.r.o. Olomoucký kraj, Šumperk
Plný úvazek

24000 Kč

Detail pracovní pozice

Zástup za rodičovskou dovolenou.
Náplň:
- evidenci zakázek včetně fakturace
- komunikaci s tuzemskými a zahraničními zákazníky i dodavateli
- kalkulaci cen a poskytování informací k jednotlivým zakázkám
- vyřizování reklamací, schvalování faktur, …
- spolupráci s kolegy přebrušovacího centra a dalších úseků společnosti

Požadavky:
- SŠ vzdělání technického, příp. ekonomického směru
- uvítáme praxi a zkušenosti na obdobné pracovní pozici
- využijete znalost PC - MS Office na uživatelské úrovni
- znalost anglického, případně německého jazyka na komunikativní úrovni
- řidičský průkaz sk. B
- oceníme Vaši komunikativnost, flexibilitu, samostatnost, pečlivost a otevřenost k sebevzdělávání

Nabízíme:
- možnost se samostatně realizovat a prodat svou práci ve stabilní, prosperující nadnárodní společnosti
- vzdělávání v souladu s osobními i podnikovými potřebami
- možnost využití profesních vědomostí, odborný rozvoj a kariérní růst
- mzdové ohodnocení a benefity v souladu s podnikovými pravidly (např. 25 dní dovolené,
- 3 dny na regeneraci, příspěvek na penzijní připojištění a mnoho dalších)

Nástup možný ihned. Prac. doba 6-14 hod.nebo 7-15 hod. Kontakt: e-mailem.

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: Dormer Pramet s.r.o.
  • Termin: 1.4.2021
  • Místo: Olomoucký kraj, Šumperk
  • Plat: od 24000 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 14.5.2021

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.