Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

IBM Global Services Delivery Center Czech Republic, s.r.o. Jihomoravský kraj, Brno-město
Plný úvazek

20000 Kč

Detail pracovní pozice

Prokazatelná zkušenost v oblasti zákaznického servisu podmínkou, pokročilá znalost AJ podmínkou, nutná proaktivita a vyjednávací schopnosti, vedení Service Management týmu, poskytování podpory a vedení napříč projekty Service Management týmu, podpora GTS infrastruktury, zodpovědnost za vedení a řízení, poskytování konečného managementu klientům a zákazníkům, nutná znalost ITIL V3, zkušenost s vedením meetingů pro zákazníky, nutná alespoň roční zkušenost se Service a Incident managementem, ochota pracovat ve velkých
týmech podmínkou, analytické dovednosti výhodou
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: ÚSV s maturitou

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: IBM Global Services Delivery Center Czech Republic, s.r.o.
  • Termin: 1.3.2021
  • Místo: Jihomoravský kraj, Brno-město
  • Plat: od 20000 Kč
  • Počet volných míst: 30
  • Datum ukončení: 25.4.2021

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.