Asistent/ka ředitele podniku

VOP CZ, s.p. Moravskoslezský kraj, Nový Jičín
Plný úvazek

22000 Kč

Detail pracovní pozice

z: 15.01.2021 Osobní kontakt na adrese Dukelská 102, 74242 Šenov u Nového Jičína, PO - PÁ, od 7:00 - 14:00 hod., oddělení personalistiky.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Kompletní vedení správní agendy a chodu sekretariátu ředitele podniku
- Koordinuje pracovní program ŘP, zprostředkovává jednání ředitele podniku se zaměstnanci, organizacemi a externími subjekty podniku, organizuje služební cesty a zabezpečuje plánované akce
- Odpovídá za příjem, předání, evidenci a uložení korespondence a dokumentů za svěřený úsek
- Kontroluje náležitosti v písemných dokumentech předkládaných ŘP
- Účastní se porad a jednání za účelem pořizování zápisu
- Odpovídá za správnost procesování přidělených účetních dokladů
- Poskytuje součinnost ostatním odborným ředitelům
POŽADAVKY:
- Vzdělání - ÚSO/VŠ ideálně ekonomického směru
- Znalost práce v MS Office
- Komunikativní znalost AJ úroveň B2 (NJ, FJ, RJ výhodou)
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Proaktivní přístup, spolehlivost, samostatnost
- Příjemný vzhled a kultivované vystupování
- Vhodné i pro absolventy
Zaměstnanecké výhody: týden dovolené navíc, dotované závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvky nad rámec ZP (jubilea, výročí), závodní preventivní péči, cafeteria program, volnočasové aktivity a další
Kontakt: Jana Venzarová, telefonicky PO - PÁ, 7:30 - 14:00 hod. na č.: 556 783 605, e-mail: venzarova.j@vop.cz

Požadavky na uchazeče

  • Vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Kontakt na zaměstnavatele se zobrazí pouze přihlašeným užívatelům

Pokud chcete zobrazit informace o kontaktech tohoto inzerátu, zaregistrujte se, nebo se přihlašte.

Mám zájem o pozici

Informace o pozici

  • Zaměstnavatel: VOP CZ, s.p.
  • Termin: 1.3.2021
  • Místo: Moravskoslezský kraj, Nový Jičín
  • Plat: od 22000 Kč
  • Počet volných míst: 1
  • Datum ukončení: 18.3.2021

Najdi práci ještě dnes!

Jednoduchou registrací zdarma získej možnost kontaktovat zaměstnavatele.